Om du får upp ett meddelande om att ditt konto har avslutats när du försöker logga in på mina sidor så kan det bero på följande orsaker:
- Kontot står som avslutat under ansökan
Under din ansökan så står kontot som avslutat om du försöker logga in på Mina sidor. Ditt konto skapas inte förrän krediten är beviljad. Därefter har du möjlighet att logga in.
- Krediten har gått till inkasso
Om din kredit har gått vidare till inkasso så avslutas kontot men du kan logga in på Mina sidor för att se ditt gamla avtal eller tidigare fakturor.
- Äldre lånetyp
Om du har varit kund hos oss och hade våra äldre lånetyper (årslån, kvartalslån eller mikrolån) så kan du dessvärre inte logga in på Mina sidor. Du är i detta fall välkommen att göra en ny ansökan om kontokredit.
- Du har själv avslutat kontot
Om du har kontaktat oss för att avsluta din kontokredit så kommer du inte kunna logga in på Mina sidor.
Möjligt att öppna kontot igen?
Det går tyvärr inte att återuppta en kredit hos Credigo då Northmill Bank AB tagit över varumärket. Du kan däremot ansöka om Northmill Banks egna kontokredit. För mer information. Vänligen klicka här